بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و چلسی| شاگردان کارلتو در برابر گربه سیاه اروپایی

  • کد خبر: ۱۰۳۹۵۸
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
  • ۲
ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و چلسی| شاگردان کارلتو در برابر گربه سیاه اروپایی
کهکشانی‌ها هنوز در رقابت‌های اروپایی، چلسی را شکست نداده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری حساس‌ترین مسابقه این فصل به پایان خواهد رسید. ورزشگاه استمفورد‌بریج لندن از ساعت‌۲۳:۳۰ میزبان کهکشانی‌های رئال‌مادرید است. در دیگر‌بازی حساس امشب و به‌صورت هم‌زمان، ویارئال در خانه از بایرن‌مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

چلسی – رئال‌مادرید / ساعت ۲۳:۳۰

بدون‌شک جذاب‌ترین مسابقه این مرحله از رقابت‌ها را دو تیم چلسی و رئال‌مادرید برگزار خواهند کرد. در مرحله قبلی این بازی‌ها و در هیجان‌انگیزترین مسابقه، رئال‌مادرید توانست در‌مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت، پی‌اس‌جی را ۳-۲ کنار بزند. بازی در پاریس با گل کیلیان امباپه به سود پی‌اس‌جی تمام شد؛ ولی در بازی برگشت، رئال‌مادرید با هت‌تریک کریم بنزما ورق را برگرداند و پاسخ گل نیمه اول امباپه را نیز داد.

چلسی، اما برای رسیدن به این مرحله کار چندان‌سختی را مقابل لیل نداشت و با پیروزی در هر دوبازی رفت‌و‌برگشت، صعود مقتدرانه‌ای به این مرحله داشت. نیمه‌نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان هم این دو تیم روبه‌روی هم بازی کردند که توماس توخل موفق شد در مجموع دو بازی رفت‌و‌برگشت مچ زیدان بزرگ را بخواباند و در ادامه راه هم جام قهرمانی را به لندن بیاورد. امسال، اما داستان در چند ماه به‌طور‌کلی زیر‌و‌رو شد و آبی‌های چلسی در یک ماه گذشته انواع‌واقسام حواشی را تجربه کردند. البته هواداران این تیم در بازی امشب فقط به یک نکته توجه دارند. رئال‌مادرید در مصاف‌های اروپایی رسمی خود با چلسی، تاریخچه‌ای از ناکامی دارد. تیم لندنی بحران‌زده، گربه‌سیاه کهکشانی‌هاست.

آمار فاجعه‌بار رئال مقابل چلسی

تا قبل از دو بازی فصل گذشته، تنها رویارویی‌های این دو تیم به سوپرکاپ اروپای‌۱۹۹۸ و جام‌در‌جام‌۱۹۷۱ برمی‌گشت. جالب اینکه برنده نهایی همه مصاف‌ها نیز چلسی بوده است. سال‌۱۹۹۸ رئال به‌عنوان قهرمان چمپیونزلیگ و با هدایت گاس‌هیدینگ هلندی برابر چلسی قهرمان جام‌در‌جام اروپا (تورنمنتی بین قهرمان‌های جام حذفی کشور‌ها که از سال‌۲۰۰۰ کنسل شد) قرار گرفت و با گل دقیقه‌۸۳ گوستاو پویت شکست خورد. آبی‌ها که جانلوکا ویالی ایتالیایی را روی نیمکت به‌عنوان مربی داشتند، جام را بالای سر بردند. سال ۱۹۷۱ نیز دو تیم در فینال جام‌در‌جام به‌مصاف هم رفتند. بازی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت و در دیدار تکراری چلسی بود که ۲ بر ۱ برنده شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد. سومین مصاف دو تیم در اروپا در نیمه‌نهایی فصل گذشته بود.

تیم تحت هدایت زین‌الدین زیدان در بازی رفت و در ورزشگاه بدون تماشاگر دی‌استفانو برابر آبی‌های توماس توخل ۱-۱ به تساوی رسید. ابتدا چلسی بود که توسط کریستین پولیشیچ به گل رسید، ولی رئال با گل کریم بنزما کار را به تساوی کشاند. چلسی در مجموع تیم بهتر زمین بود و شایسته کسب پیروزی. در بازی برگشت (۵‌می‌۲۰۲۱) بازی کاملا در اختیار چلسی بود و میزبان توانست با دو گل دقایق‌۲۸ تیمو ورنر و ۸۵ میسون مونت، رئال را شکست دهد و حذف کند. در‌واقع چلسی گربه‌سیاه رئال در اروپاست و هر بار برابر این تیم قرار گرفته، موفق بوده است.

ویارئال – بایرن‌مونیخ / ساعت ۲۳:۳۰

شاید در نگاه اول ویارئال حریف چندان‌دشواری برای باواریایی‌ها نباشد؛ اما مرور مرحله قبلی این بازی‌ها به‌خوبی نشان می‌دهد که یک لحظه غفلت مقابل زردپوشان اسپانیایی به قیمت حذف از این رقابت‌ها خواهد بود. زیر دریایی‌ها در دو بازی رفت‌و‌برگشت هیجان‌انگیز، یوونتوس بزرگ را کنار زدند. بازی در اسپانیا ۱-۱ برابر شد و در تورین این ویارئال بود که ۳ بر ۰ برنده شد و همه را حیرت‌زده کرد. در سوی مقابل، اما قهرمان سال ۲۰۲۰ اروپا در مجموع دو بازی توانست سالزبورگ را شکست دهد. بازی در اتریش ۱-۱ شد؛ ولی در مونیخ، میزبان ۷ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
ولی اینبار یه جوری بردن که تو تاریخ بنویسن
یاسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
0
0
رعال خطر است ومن رعالی هستم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->